A grafikus ábrázolóképesség szerepe az olvasás-írás tanításban. /Fejlettségi szintvizsgálat, a fejlesztés eljárásai./

Kis, Irén (1977) A grafikus ábrázolóképesség szerepe az olvasás-írás tanításban. /Fejlettségi szintvizsgálat, a fejlesztés eljárásai./. Szakdolgozat thesis, Digitalizálás Jászberény.

[thumbnail of Kis_Iren_1977.pdf] Digitalizált
Kis_Iren_1977.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)
Tétel típus: Thesis (Szakdolgozat)
Feltöltő: Admin System
Elhelyezés dátuma: 17 Júni 2021 14:10
Utolsó változtatás: 17 Júni 2021 14:10
URI: http://szakdolgozat.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/10268

Actions (login required)

Tétel szekesztése
Tétel szekesztése